Diensten dier

Vrij zwemmen: zeer goed en verzorgd

De accommodatie is zeer goed en verzorgd. De sfeer is aangenaam en ontspannen, wat het een fijne ervaring maakt voor Baloe en voor ons. Er was ook heel wat materiaal aanwezig, zoals zwemvestjes voor de hond en verschillende soorten speeltjes voor in het water, wat echt een meerwaarde is.
Alles verliep heel vlot. We kregen op voorhand een duidelijke uitleg, wat ervoor zorgde dat we meteen goed van start konden gaan.
Thiery

Valerie Tfelt

Wou nog even laten weten dat het met Joy goed gaat. De tips die je gaf voor aanpassingen dieet een paar maanden geleden werken heel goed en acupunctuur doet ook veel goeds. Zo dankbaar dat Joy het nog zo goed doet. Dank je.

Een eye opener in het gedrag

Het consult was voor mij vooral een eye opener in het gedrag van Nugget. Ik wist wel dat zijn hormonen veel van zijn gedrag overnemen maar was me er niet van bewust dat dit zo overheersend aanwezig is. Ik hou de wandelingen die we hebben daarom zo rustig mogelijk en probeer volop de afstand te vergroten als er andere honden passeren. Het lukt Nugget vanop een bepaalde afstand toch te lukken en de andere hond(en) los te laten en zijn aandacht op mij te richten. Vermits we ook nog gehoorzaamheidstraining hebben, probeer ik deze (met een draad tussen) vooral te richten op de aandacht op mij en niet op andere honden. Dit lukt Nugget af en toe, maar toch is dit nog steeds een uitdaging. We blijven oefenen. Ik ben vooral dankbaar voor jullie hulp en hoop dat het naar de toekomst toe mogelijk is om ook eens op een positieve manier langs te komen met een Nugget die meer zelfcontrole en meer inwendige rust heeft gevonden. Groetjes Nadine

Hondenschool

Onze puppy heeft al erg veel geleerd dit dankzij jullie goede tips. Wij vinden het ook een aangename manier van lesgeven waar je duidelijk voelt dat het dier op nummer 1 staat. Geen stress of te snel doelen willen halen. Wijzelf voelen ons telkens heel erg welkom waardoor het voor ons als baasjes ook leuk om te komen is. Verder kan ik altijd ter plaatse vragen stellen en al mijn verwachtingen worden eigenlijk al ingevuld op het lesmoment zelf. Maar ik voel wel dat er zeker ruimte is voor extra vragen te stellen en dat geeft een fijn gevoel. Alvast bedankt voor de goede begeleiding en de hartelijke ontvangst. Ik beveel jullie zeker aan in mijn omgeving. Steffi Biermans

Katinka – trim hond

Op zondag 1 februari ben ik met mijn hond Mila bij Femke geweest om te trimmen. En wat een resultaat, waarvoor duizendmaal dank!

Scroll naar boven