Katinka – trim hond
Op zondag 1 februari ben ik met mijn hond Mila bij Femke geweest om te trimmen. En wat een resultaat, waarvoor duizendmaal dank!
Op zondag 1 februari ben ik met mijn hond Mila bij Femke geweest om te trimmen. En wat een resultaat, waarvoor duizendmaal dank!
Toscanzahoeve Trimsalon heeft mijn verwachtingen overtroffen! De op maat gesneden aanpak en vriendelijke benadering van het team maakten de trimervaring voor mijn huisdier niet alleen comfortabel maar ook plezierig. Het feit dat ze hun eigen trimmers opleiden, getuigt van hun toewijding aan kwaliteit. De educatieve workshops en deskundige adviezen hebben mijn begrip van huisdierverzorging vergroot. Kiezen voor Toscanzahoeve betekent niet alleen een goede trimbeurt, maar ook een complete verzorgingservaring. Een aanrader voor elke huisdierenliefhebber!