Toscanzahoeve

  • Agenda
    • Nieuwe inschrijving
    • Mijn inschrijvingen
  • Opleidingen
    • Opleidingen in ons centrum
    • Online opleidingen
  • Winkel
    • Winkeloverzicht
    • Mijn winkelwagen
    • Mijn account
  • Blog
  • Info
    • Podcasts
    • FAQ
    • Goede doelen – Dierenactie
    • Inge Pauwels
    • Ons team … wie zijn ze.
    • Klachtenprocedure
    • Missie en visie
    • Tevreden klanten
    • Toscanzahoeve in de pers
  • Contact
    • Contacteer ons
    • Erkenningen en subsidies
    • Parking en toegankelijkheid
    • Verhuur kamers time-out / B&B /retraite
    • Verhuur zalen & bureaus
  • Boek je afspraak
    Login / Register 0 items - €0,00
    • Voor je hond
    • Voor je kat
    • Voor jou
    • Voor je kind
    • Voor je bedrijf
    • Agenda
      • Nieuwe inschrijving
      • Mijn inschrijvingen
    • Opleidingen
      • Opleidingen in ons centrum
      • Online opleidingen
    • Winkel
      • Winkeloverzicht
      • Mijn winkelwagen
      • Mijn account
    • Blog
    • Info
      • FAQ
      • Goede doelen – Dierenactie
      • Inge Pauwels
      • Ons team … wie zijn ze
      • Klachtenprocedure
      • Missie en visie
      • Tevreden klanten
      • Toscanzahoeve in de pers
    • Contact
      • Contacteer ons
      • Erkenningen en subsidies
      • Parking en toegankelijkheid
      • Verhuur zalen & bureaus
    • Boek je afspraak
    Je bent hier: Home / Klachtenprocedure

    Klachtenprocedure

    Wij staan voor een pro-actieve aanpak qua klachten en voor een persoonlijk contact. Indien een klant dit niet wenst hebben een ideeënbus en adequate klachtenprocedure.

    klachtenprocedure

    Bent u tevreden? zeg het verder! Bent u misnoegd? Laat het ons weten en we komen er samen uit.

    Een klacht is een schriftelijke uiting van ontevredenheid van een gebruiker van het aanbod van Toscanzahoeve. Een klacht kan kenbaar gemaakt worden per email of aangetekend schrijven.

    Een klacht zal vertrouwelijk worden behandeld en geregistreerd. De klacht wordt bewaard voor een termijn van 1 jaar.

    Bij het ontvangen van de klacht wordt dit overgemaakt aan het secretariaat (Sandra). Deze bevestigt de ontvangst van de klacht binnen de 15 werkdagen en bepaalt wie de klacht verder dient op te volgen. De opvolger van de klacht zal contact opnemen met de persoon die de klacht geuit heeft (en eventueel met andere betrokken partijen). Tijdens dit onderhoud kan de klacht verduidelijkt worden. Uw klacht wordt behandeld wanneer deze binnen de 7 dagen na de feiten werd ingediend.
    De klachtenbehandelaar gaat na het gesprek met de betrokken partijen kijken of de klacht gegrond is. Op basis van de beschikbare gegevens zal hij/zij binnen een termijn van 4 weken na indiening van de klacht, een mogelijke oplossing voorstellen. Ook de betrokken medewerkers krijgen feedback omtrent de afhandeling van de klacht. Indien de persoon die de klacht heeft ingediend, instemt met de oplossing, kan de klacht afgesloten worden. Indien deze niet akkoord gaat met de oplossing, wordt het klachtendossier overgemaakt aan de zaakvoerder, die het dossier verder zal afhandelen binnen een termijn van 16 weken na de indiening van de klacht.
    Indien deze termijnen niet kunnen gerespecteerd worden, wordt u hiervan op de hoogte gesteld.

    Als u na al onze inspanningen nog steeds niet tevreden bent, dan kan u beroep doen op een onafhankelijke derde (belangenvereniging/beroepsinstantie KaHoT). Hun uitspraak is bindend.
    Op alle geschillen met Toscanzahoeve is de Belgische wet van toepassing. De rechtbank van Leuven en vredegerecht Aarschot, is de bevoegde rechtbank terzake.

    Indien er vragen over de klachtenprocedure zijn, kan men contact opnemen met Toscanzahoeve.

    Anonieme klachten worden niet behandeld.

    Boek je afspraak

    Boek nu zelf je afspraak online

    Boek je afspraak

    Brochure beroepsopleidingen

    Bekijk ons overzicht van alle beroepsopleidingen met de modules, data en prijzen. Of lees deze pagina voor meer informatie.

    Download

    Zoek in blog


    We staan voor je klaar

    Inge Pauwels
    +32 475 34 71 12
    Contacteer ons

    Snel iets vinden?

    Hond, kat en mens: krijg maar liefst 3 e-books boordevol tips wanneer je je inschrijft voor onze nieuwsbrief! De bonus? Af en toe een extra tip per e-mail.

    Tips voor dierenliefhebbers

    Hond, kat en mens: krijg gratis 3 e-books en onze tips!

    Vers van de blogpers

    • Gezond en lekker eten: profiteer nu van deze praktische tips.
    • Opvoeden van een hond of kind: ga nu voor de juiste stijl!
    • grensoverschrijdend gedrag en #METOO – een persoonlijke podcast.
    • Zelfvertrouwen vergroten? Voel je beter met deze verbazende tips!

    Contacteer ons

    • +32 475 34 71 12
    • info@toscanzahoeve.be
    • Milisstichel 3 - 3201 Langdorp-Aarschot
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
    • Twitter
    • YouTube
    © Toscanzahoeve • +32 475 34 71 12 • info@toscanzahoeve.be • Partners: Therapiedier en Woon & Reno

    Algemene voorwaarden • Huisregels • Privacy & cookies • Verzending • Levering • Terugzending

    Strategische website door Stefaan Oyen